Triathlon

Triathlon

lördag 2 juli 2011

Löppass och halvårssummering

Mina goda vänner Magnus och Lena är på besök i stan och vi passade på att ta en löprunda i lugnt tempo. Det blev dock en prestigefylld spurtkamp den sista kilometern som togs hem av Magnus... Bara att träna hårdare, JAG HATAR ATT FÖRLORA. Det blir revansch på Lidingöloppet! :) Magnus har förövrigt tackat ja till utmaningen, Ironman 2013. Frågan är om Lena oxå ska hänga på?!?


Jag insåg precis att halva klassikeråret har gått och det har blivit några träningstimmar. Framförallt har det varit riktigt bra variation på träningen och det har gjort det lätt att motivera sig hela tiden!


En vecka kvar till Vansbro och det blir mycket fokus på simning nu, sedan kommer det bli övervägande löpning, minst 100 mil är målet i år. 

2 kommentarer:

  1. Ahh, kan ju inte tacka Nej när du frågar, så varför inte...
    Japp, jag kör! Simma får jag lära mig..

    SvaraRadera