Triathlon

Triathlon

torsdag 4 augusti 2011

Gympass - 80 mil och en annorlunda utmaing

Dagen startades upp med ett hårt och intensivt pass på gymet! Perfekt start eftersom jag sedan tillbringat 80 mil i bil och hunnit med ett par möten dessutom. 

När jag kollade min facebook hade jag fått ett meddelande från en god vän som just nu håller på med Ramadan:

"Tja Tobias! Jag måste gratulera dig först o främst till alla de seger du har gjort hittills;) gillar såna människor som du är o som strävar att uppnå alla sina mål:) jag har en utmaning till dig som jag är 100% säker på att du inte kommer att klara av. Den utmaningen jag håller på med just nu:) o det har pågått i tre dagar av 30 dagar:) att man fastar 'Ramadan' månad att man bara äter mellan solnedgång till soluppgång.;)"

Utmaningar är något jag har mycket svårt att tacka nej till.....inte alltid till min fördel men, men - What doesn`t kill you makes you stronger... Jag svarade iallafall att utmaningen är antagen men först efter att jag genomfört min Ironman... Nån gång skall man ju vara riktigt deffad oxå så varför inte?!? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar