Triathlon

Triathlon

lördag 13 augusti 2011

Härlig start på helgen

Helgen startades upp på bästa sätt med en cykeltur på drygt 4 mil i "lagom" tempo. Det är ju mest fokus på löpningen nu men det gäller att hinna med att åtminstone underhålla både cykling och simning. Innan det var dags att börja cykla blev det till att pumpa upp däcken.


Sedan bar det av på en tur i härlig miljö längs klarälven!



 Det känns i luften nu att hösten börjar närma sig, det är lite kyligare och fötterna påminde om att det är dags att köpa ett par vindskydd... :)


Efter halva sträckan var det dags för lite belöning i form av en god energibar!

Det är riktigt kul att träna just nu och jag tror det är att det blir så varierad träning när man kör flera grenar och styrka på det!



3 kommentarer:

  1. Härligt Tobbe!
    härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har också en Giant Defy.
    Nyinförskaffad i juli. Är du nöjd med den? Jag håller fortfarande på att cykla in den och haft lite problem med rassel i växlarna. Annars känns den skön att cykla på.

    Mvh Ulrika

    SvaraRadera
  3. Eller hur! Det är riktigt fint att cykla längs med klarälvsbanan!

    Jag har varit kanonnöjd med min Giant Defy! Hade däremot lite problem med växlarna på min mountainbike, men jag fick hjälp att justera dom där jag köpt cykeln. Det brukar ofta ingå en gratis service om något behöver justeras. Kolla där du köpt den så hjälper de säker till. :)

    SvaraRadera