Triathlon

Triathlon

tisdag 5 juli 2011

Open water

Idag körde jag det sista lite längre simpasset inför Vansbro, kroppen kändes lite seg idag och nu blir det bara lätt träning de sista dagarna inför simningen. Tog det ganska lugnt på passet med ett par kortare pauser, det är rätt stor skillnad att simma i våtdräkt och i öppet vatten jämfört med en bassäng. Det blir spännande att se vilken skillnad det kommer bli i Vansbro med medströms i början och sista kilometern i motströms.






















2 kommentarer:

  1. Kul att följa din blogg!
    Intressant och spännande läsning!
    Extra tack för den inspiration du ger genom ditt skrivande!
    Har du en pulsklocka när du simmar eftersom du får så mkt information om passet? (om ja, vilken sort?)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Tack! Kul att höra!
    Jag kör alltid med pulsklocka. Jag använder Polar RS 400 med footpod när jag springer. Om jag simmar eller cyklar kör jag med Polars gps istället för footpod. Polarklockan har funkat kanon!

    SvaraRadera