Triathlon

Triathlon

lördag 3 september 2011

Vätternrundan 2012

Efter en riktigt intensiv arbetsvecka så ska jag ta det riktigt lugnt i helgen för att försöka bli av med min efterhängsna förkylning! Har snart käkat upp hela penicilinkuren så jag hoppas verkligen att förkylningen skall släppa nu snart. Lidingöloppet börjar ju närma sig och jag är grymt träningssugen!!

Något som är roligare än förkylning är att min polare Henke hörde av sig och ville att jag skulle vara med i en grupp som skall köra vätternrundan nästa år på under 10 timmar. Efter ca 1 sekunds betänketid tackade jag JA och är nu anmäld och klar!! Ska bli riktigt kul att köra med en grupp hela vägen!! Dessutom planerar jag helgen innan att köra halvvättern med Karin. Det kommer bli en härlig sommar 2012 med dubbla Marathon, Halvvättern och Vätternrundan! Om det inte krockar vill jag verkligen även få in karlstad stadslopp också, de har inte gått ut med loppets datum ännu men jag hoppas att det skall gå att klämma in!







Nu vill jag bara bli frisk så jag kan börja träna igen!!!

2 kommentarer:

  1. Yes! Det kommer bli ett kanonår och bra förberedelse inför Ironman!

    SvaraRadera