Triathlon

Triathlon

söndag 3 juli 2011

En vecka kvar

Nu är det mindre än 1 vecka kvar till Vansbrosimningen!


Simningen är väl den gren där jag är minst förberedd men det får gå på ren vilja om tekninken sviker... Körde iallafall ett längre simpass med gummiband i poolen idag. 1,5 timme borde motsvara minst 3 km och det kändes helt ok i kroppen. Känns skönt att klassikern kommer vara fullbordad om mindre än 1 vecka!


Även om bellmanstafetten och Lidingöloppet är inbokat så börjar ju tankarna gå till vad som skall bli nästa års utmaningar. 3 utmaningar som jag bestämt mig för att köra är: 

STOCKHOLM MARATHON
JUBILEUMS-MARATHON
CYKELVASAN

Jag är även sugen på att köra Karlstad stadslopp på 10 km, kan bli lite tight att klämma in mellan marorna men det borde gå. Sen blir det nog något skidlopp under vintern för att hålla motivationen på topp även under vintern, kanske öppet spår för att försöka mig på en bättre vasaloppstid. Målet är även att gå en crawlkurs i vinter för att lära mig simma på riktigt... det lär behövas till Ironman 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar