Triathlon

Triathlon

lördag 28 maj 2011

Underbar lördag

Gårdagen var en sjukt kul och minst sagt intensiv arbetsdag!! Vilodag från träningen gjorde att benen kändes betydligt piggare idag. Startade dagen med sovmorgon till kl 9, sedan en god frukost och kaffe innan det bar av med nypumpade däck och nysmord kedja mot SPA Sunne! Vägen som jag provkörde förra helgen är minst sagt kuperad och jag passade på att köra riktigt hårt i uppförsbackarna och vilade i nerförsbackarna! Ett härligt intervallpass över 6 mil på drygt 2 timmar.



Väl framme på SPA blev det en bättre Clubsandvich till lunch och därefter några timmar i bubbelpolen, bastun och ångbastun. Massage inbokad till imorgon förmiddag! Nu känner jag mig riktigt avslappnad och snart blir det middag föjlt av CL-finalen! Glory, Glory Man Utd! Vill även passa på att gratulera min goda vän Lena till en lyckad maratondebut på Stockholm Marathon idag med fina tiden 4,26! Starkt jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar