Triathlon

Triathlon

lördag 8 oktober 2011

Spring i benen efter några dagars vila

Idag var det dags att snöra på löparskorna igen! Jag var riktigt löpsugen efter 5 dagars ofrivillig vila från träningen.

Det har varit en riktig hårdkörar-vecka på jobbet och det har helt enkelt varit svårt att hinna med att träna. Vissa veckor kan det bli så och då tror jag att det är bättre att se det som återhämtning för kroppen än att försöka stressa in ett pass bara för att.. Då blir det oftast ingen bra kvalitet ändå.

Därför var jag som sagt extra sugen att springa idag och det blev en dryg mil i fint men blåsigt väder i helt ok tempo! 


Någon form av träning blir det nog imorgon oxå! Har inte bestämt mig för vad ännu, får se vad jag är mest sugen på imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar