Triathlon

Triathlon

söndag 9 oktober 2011

Favorit i repris

Dagens pass blev i stort sett samma pass som förra söndagen. En cykeltur på 16 km som uppvärmning följt av ett styrkepass. Skillnaden nu mot förra söndagen var att jag körde igenom hela kroppen på gymet. Det kändes bra med en riktig genomkörare med tanke på att jag inte kört ett enda styrkepass på hela veckan. Jag körde tunga basövningar och det lär kännas imorgon! 

Sedan blev det en liten omväg på vägen hem, 31 km på fina men blåsiga höstvägar!

Jag investerade i ett par vindskydd vilket är ett av de bästa inköpen jag gjort! Fötterna är evigt tacksamma nu när det börjar bli lite kyligare ute :) 

 Packat och klart!


 Finfin höstcykling!


2 kommentarer:

  1. Härligt att cykla!
    Själv ska jag på spinning ikväll och det är väl där jag cyklar mest. Då kan jag inte trilla och slå mig halvt fördärvad :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, spinning är ju ett säkert alternativ, jag planerar oxå att köra en del spinning i vinter, snö och is är inget vidare att cykla på... :)

    Kör hårt!

    SvaraRadera