Triathlon

Triathlon

onsdag 4 januari 2012

Träningsåret 2012 är i full gång

Efter en lugn vilodag på nyårsdagen har det verkligen varit full fart med träningen! 

Jag startade upp med ett härligt dubbelpass på måndagen, först blev det ett gympass där jag körde rygg,biceps och mage! Det följde jag upp med en timme cykel på min trainer!

Igår tog vi en tur till Torsby skitunnel! Det var riktigt kul att köra lite längdskidor igen, men shit va jobbigt det är. Det blev en knapp mil och det kändes verkligen i hela kroppen! Det var faktiskt första skidpasset sedan Vasaloppet förra året!



Laddad innan start!


Slutspurten

Här försöker jag fota Karin med andan i halsen...


Nöjd Karin på upploppet


Hoppas det blir lite snö hemma oxå så att det kan bli lite mer skidåkning i vinter! Det är riktigt bra och kul alternativ träning där hela kroppen får jobba!

Senare på kvällen var det en bra fotbollsmatch på tv som jag passade på att kolla på medans jag körde ett bonuspass på cykeltrainern! Det blev 1,5 timme i ca 70% av maxpuls!

Som sagt, en riktigt bra start på träningsåret, och nu tänkte jag passa på att ta en löprunda i det soliga vädret!

2 kommentarer:

  1. Torsby, enda lösningen nu. Måste ta mig dit igen och köra lite teknik.

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får hoppas på lite snö iallafall!

    SvaraRadera