Triathlon

Triathlon

torsdag 12 januari 2012

Fullt ös

Träningsveckan startades på bästa sätt med ett tungt styrkepass i måndags morse kl 07.00! Därefter var det fullt ös på jobbet med 3 riktiga marathondagar fullspäckade med möten efter ledigheten! Träningsmässigt blev det alltså ett par välbehövliga vilodagar!

Imorse var det dock dags igen för nästa styrkepass och på väg hem från jobbet klämde jag in ett högintensivt spinningpass! Som mest var jag uppe i 93% av maxpuls under intervallerna! Det är nu grunden skall läggas inför mitt tuffa tävlingsprogram till sommaren! Det är grymt kul just med variationen! 

På tal om variation har jag även anmält mig till en crawlkurs som startar på söndag!


Imorgon bitti tar jag sikte på ett löppass innan jobbet! Full fart framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar