Triathlon

Triathlon

lördag 7 januari 2012

Lördagsspinning

Dagens pass blev ett högintensivt spinningpass! 


Det var riktigt skönt att köra på i högt tempo och ta ut sig rejält! Ett bra alternativ till intervallträningen. Jag hade som högst 93% av maxpuls så det kändes verkligen som ett bra pass!


Igår klämde jag även in ett ben och axelpass på gymet så jag har nu kört igenom hela kroppen även denna veckan, imorgon siktar jag på ett längre löppass.

Ikväll blir det att kolla på premiären av gladiatorerna med en god kopp nespresso och en hemgjord proteintryffel!




Proteintryffel

1/2 burk lättkesella
1/2 mör chokladkaka 85%

Smält chokladen och rör ihop den med kesellan. Rulla till bollar och rulla i lite kakao. In i kylen och sedan bara att mumsa!

Jag gjorde 8 st tryfflar och de innehåller då ca 50 kcal vardera med betydligt mer protein och mindre socker än vanlig tryffel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar