Triathlon

Triathlon

söndag 13 november 2011

Härligt långpass i skönt höstväder

Det var fars dag-middag inbokat hos pappa idag och varför ta bilen när man kan springa tänkte jag! Det är en riktigt fin löpartur längs med klarälven på ca 15 km, så det var ju lika bra att passa på! Inte fel att springa 15 km och komma fram till ett dukat bord! 



Det var en riktigt fin tur att springa, mestadels platt men jag passade på att köra en riktig trapp-rusch när jag skulle upp över bron för att korsa klarälven och kände mig som Rocky! :)



Det var ett riktigt bra pass som avslutade en bra träningsvecka! Löpformen kändes bättre än på länge och jag hittade det där sköna flytet i löpningen då det bara rullar på. Jag tog det ganska lugnt och det är en skön känsla att springa avslappnat och känna att det finns mer att ge!

Nästa vecka blir en utmaning att hinna med träningen, konferens i Stockholm tisdag-torsdag. Det är ju inte fel med ett par vilodagar emellanåt för återhämtningens skull. Imorgon tänkte jag iallafall klämma in ett pass, så får vi se hur träningsmöjligheterna ser ut på konferensanläggningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar