Triathlon

Triathlon

tisdag 27 december 2011

23 km kvar till årets distansmål

Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen nu...har varit hysteriskt mycket att göra de sista veckorna innan jul och jag har helt enkelt prioriterat annat än att skriva. Någon undrade om jag slutat träna, men absolut inte! Jag har kört på bra med träningen även fast jag inte skrivit om det. Mestadels har det blivit löpning och styrketräning med ett och annat spinningpass emellanåt.

Mitt närmaste mål är att komma upp i 1000 km löpning under året och det ser ut som att det skall gå bra! :) 23 kilmeter kvar!


Det är ju helt magiskt vilken löparvinter vi har, imorse var jag ute och tog en runda på skutbergets milbana, som var i perfekt kondition! Kanonfina spår och 6 grader varmt! Det blev en lugn runda i 5.30-tempo.



Denna bild är från en fin 15 km-runda på juldagen, det är ju en grym löparvinter vi har! Lite snö hade ju i och för sig varit trevligt, börjar bli lite sugen på längdskidåkning. Men det kanske blir en tur till skidtunneln i Torsby!


Annars går jag runt och hoppas på att Garmin skall få tummen ur och leverera min julklapp som jag fick av min snälla fru! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar